Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 september 2013

Min onsdag!

Sitter här och inväntar min kära vän Louise och hennes bebis Ronya som ska komma hit på besök, var evigheter vi sågs så det ska bli väldigt kul :) Blir även en tripp till IKEA.
Började min dag med att gå upp tidigt och bege mig till Sportlife. Blev ett härligt Indoor 45 med Lisa och sen ganska mycket styrka i gymmet vilket jag gör alldeles för sällan. Så känns riktigt gott i kroppen nu och så blir de eventuellt fontin med mamma ikväll, jogga några km ;)

Tänkte dela med mig av min träning här, så här ser min vecka ut :)

Måndag: Indoor 45
Tisdag: Indoor 45
Onsdag: Indoor 45 + gymstyrka och löpning i fontin
Torsdag: Vilodag med ev. en PW
Fredag: Indoor 45 och Cxworx
Lördag: Löpning
Söndag: BodyBalance och gymstyrka

Blir mycket Indoor men de är så galet kul och dessutom så otroligt skonsamt för knä, höfter, fötter osv. Jämfört med löpning som sliter otroligt mycket pga alla stötar och så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar