Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 augusti 2013

Tack för dessa 4 år Stall HJ.

Jag har ridit hos Hanna och Susanne på stall HJ i nästan 4 år och det har varit helt fantastiskt! Lärt mig så mycket och utvecklats som ryttare! Men varje saga har sitt slut..
Sista tiden har jag känt att motivationen och försvunnit mer och mer.. Kände tillslut att den inte kommer komma tillbaka på ett tag, så tagit beslutet att lägga hästarna på hyllan ett tag! Hur länge de blir det vet jag inte alls, kan bli allt igång några månader upp till år. Men hoppas såklart att den ska komma tillbaka snart så jag snart sitter i sadeln igen :) 
Blir tungt att lämna stallet med alla fina hästar, goa Lisabeth som jag lärt känna massor detta året och framför allt familjen Johansson! 
Tack Hanna, Susanne, Janne och Kristoffer för enormt bra bemötande och allt kul vi haft, ni är toppen :)

Fina Palita som lärt mig så himla mycket! Är riktigt kul häst att rida och hon har ett hjärta av guld :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar