Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 augusti 2013

Mycket träning!

Har verkligen kommit igång ordentligt med min träning nu och det känns jätte bra :)
Skaffat mig ett kort på Sportlife, så försöker vara där flera dagar i veckan. I söndags blev det BodyPump, va 4 månader sist så den träningsvärken jag fick efteråt var jobbig, men samtidigt så jäkla go ;) Igår gick jag på ett 45 min Indoor pass, tänkte jag skulle träna bort träningsvärken, som var helt klart värst i benen. Va jätte tufft just då men nu dagen efter känns de kanon :)
Idag blir de Indoor och Cxworx i centrum och ikväll eventuellt fontin med Tobias och bror, ska nog gå milen :)



Har även försökt vara duktig och komma ut på powerwalks tidigt på morgonen innan frukost, det ska vara bra för förbränningen. Och sen är det riktigt skönt att komma ut tidigt och väcka kroppen, perfekt start på dagen :)

Blir ju ingen innebandy för mig i höst, då jag verkligen tappat suget och vill inte fortsätta!! Blir till att träna en massa själv och med kompisar, roligare så :)

Ska ta mig ut till stallet någon dag och hämta alla mina saker som jag har där, och det är en ju en hel del saker. Ändå ridit där ute i nästan 4 år och då samla man på sig mycket!
Känns lite vemodigt att packa ihop mina saker och lämna stallet, men måste lyssna till sig själv och utan motivation så ska man inte fortsätta, oavsett va det handlar om. Bättre att ta en paus och hoppas den kommer tillbaka, så det är vad jag skall göra :)
Vem vet, om några månader är jag kanske tillbaka i Stall HJ igen eller något annat stall.

Ha en toppen dag alla fina bloggläsare, uppdaterar mer senare idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar