Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

25 augusti 2013

I know I know...

Då jag har jobbat tre tuffa nätter denna helgen så har bloggandet fått hamna åt sidan.. Men nu ska de bli ändring på detta och imorgon börjar en ny vecka :)


Haft en toppen dag idag med min älskare fästman :)
Vi åkte till Husknuten i Frölunda för att kolla på lite hus och inspireras. Där har dom nämligen byggt upp riktiga hus, så man verkligen kan få en uppfattning av hus de skulle bli om man valde det huset. Flera olika företag som Ahus, Götenäshus, Varsåsvillan och totalt 26 hus att titta på. Och de fanns några riktiga guldklimpar och jag har hittat mitt drömkök och eventuellt hus också ;)

Efter 2 timmar av massa intryck och inspiration åkte vi till min älskade farmor som bor precis där och åt en god middag :) Jag har världens bästa farmor, hon är helt underbar på alla sätt och vis, så enkelt är det!

En riktigt bra söndag helt enkelt :) Hoppas ni också haft det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar