Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 maj 2013

The Zoo & Georgetown!

Hey guys :)

Ser sa kul ut nar man skriver inlagg nu, for lanar Heidi och Leos dator och den har bara amerikanskt tangentbord sa saknas lite svenska bokstaver. Men jag hoppas att ni ska kunna lasa vad jag skriver hyfsat bra iaf :)

Vi sov ut lite extra imorse vilket jag tror att vi behovde. Vi bada somnade super snabbt igar, vilket inte var sa konstigt da vi vart igang I over 24 timmar.. Men imorgon sa vi att vi ska forsoka komma upp och igang lite tidigare, ta tillvara pa dagarna och tiden vi har har!

Idag borjade vi med att aka till The Zoo med Lucy (Au Pairen dom har nu) och Elsa och Axel. Sa kul att aka dit igen, brukade ju ta barnen dit valdigt ofta nar jag bodde har :)
Sen slappte Lucy av oss I Georgetown pa vagen hem. Vi borjade med att ga in pa H&M och dar holl vi till val lange. Blev en hel del riktigt fina fynd, for ar otroligt billigt dar sa svart att lata bli ;)
Jag hitta ett par snygga jeans for endast 20$ vilket ar 140 kr. Sen blev det lite linnen, en sjal med doskallar och en jatte fin svart tunika :)
Jag tog med Sara till Five Guys for lunch och sa hon kunde fa testa dom godaste hamburgarna I USA! Riktigt got var det :)
Sen blev det promenade anda till Clarendon och det ar en bra bit, sakert 5-6 km men det var otroligt harligt. Kanns skont att roar pa sig lite extra, for blir ju en del onyttig mat. Speciellt nu nar Sara ar med for hon maste ju fa testa allt :)

Nu blir de till att lasa en stund och sen sova.
Godnatt pa er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar