Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

30 april 2013

What a feeling!

Hello my dear blog readers :)

Ni far ursakta att de ser lite tokigt ut, men skriver med ett amerikanskt tangentbord sa alla bokstaver finns inte...
Nu ligger jag och Sara i sangen och ar helt utslagna, vart en valdigt lang dag for oss. Vart igang i over ett dygn nu och de kanns vill jag lova. Vi kom nyss hem efter att ha varit ute med familjen och atit middag, dom var sa sota och bjod oss :)

Kanns helt overkligt att vara tillbaka har, precis som man spolat tillbaka tiden, allt ar precis som forut, bara de att barnen vuxit en massa. Men dom ar helt underbara fortfarande, sa kramgoa och glada. Kan knappt halla mina fingrar ifran dom :)

Sa fort Olie och Axel sag mig sa kom dom fram till mig och gav mig en stor kram :) Sen prata dom pa och fixa precis som jag bara varit borta ett par dagar.
Vilka underbara vardbarn jag hade, basta ungarna i varlden. Och Elsa har vuxit och blivit en helt fantastiskt liten tjej, riktigt tuff och envis, hon vet vad hon vill :)

Nu ska tva galet trotta tjejer sova. Imorgon drar de igang med bade de ena och de andra!!
Hugs from Arlington USA


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar