Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

22 april 2013

Unusual.

De senaste dagarna så har mina tankar flugit mycket fram och tillbaka och jag har varit lite nervös. Skulle nämligen fått min mens i fredags och den har fortfarande inte kommit. För mig så har mensen alltid varit punktlig, exakt på dagen, så har alltid vetat när den skall komma. Så nu då när den gått över tiden några dagar börjar jag ju undra och fundera lite varför.
Idag kunde jag inte hålla mig längre utan fick åka och köpa graviditets test. Testet var tyvärr negativt så ingen bebis på väg här tyvärr..
Hade hoppats lite både och, är ju otroligt sugen på en bebis, men vi är inte riktigt där än jag och Tobias. Vi vill ha ett hus först, känna mer trygghet liksom.
Våran tur kommer, den dagen kommer när den kommer och när vi minst anar de, eller va säger du älskling :)

Sitter åh väntar på Louise och hennes bebis Ronya som ska komma hit på en fika :) Får pussa och gosa med henne så länge, "låna" kompisars bebisar tills jag får min egna!

Indoor passet imorse var riktigt gott, utmana mig själv ännu mera och tror de ger goda resultat. Körde länge på växel 16-17, i början när jag körde Indoor orka jag knappt 13-14 så helt klart en förbättring! Har dock känningar i min rygg, tror jag behöver gå på massage eller till och med till någon som kan sträcka/knäcka ut den lite..
Imorgon blir de Indoor igen, 7:30 i centrum om de är någon som ska haka på :)

Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar