Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 april 2013

Här ska det stå någonting...

Jag åkte ut till stallet direkt efter jobbet imorse.
Började med att rida ut en pigg och glad Lopez :) Sen gick jag en promenad med Palita och avslutade i Marias paddock där hon fick springa runt och busa av en massa energi! Lycka tyckte hon :)
När hästarna var klara så fixade jag hela stallet. Hurtig bulle idag med andra ord!

Väl hemma satt jag ute på altanen i endast shorts och linne, läste "50 nyanser av honom" och bara ade de gött :) Fick ta på mig solkräm och tur var väl de för fick en hel del färg.
Nu är verkligen våren här iallafall!!

På onsdag drar Göteborg Horse Show, åh som jag längtat, till att få gå runt och shoppa en massa på Mässan och kolla alla föreställningar och klasser :)
Blir en heldag på onsdag med Lisabeth, Susanne, Janne och Hanna!
Någon mer av mina bloggläsare som ska dit?
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar