Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 april 2013

Kommersen Loppmarknad!

Nu är jag hemma efter en hem förmiddag inne i Masthugget på Kommersens Loppmarkand.
Åkte dit med Hanna i stallet. Vi hyrde ett bord tillsammans och såld allt möjligt, saker som bara ligger hemma och aldrig används, kan man likaväl försöka sälja de för en billig pengar istället för att skänka bort det. Sålde mycket kläder och de gick mest för 5-20 kr styck, men man fick tänka att de var lite välgörenhet också, för människorna som var där hade inte jätte gott om pengar! Då kändes de bra att sälja en tröja till en fattig herre för 10 kr och göra honom lite gladare förhoppningsvis :)
Jag kom dit med 2 proppfulla små Ikea påsar och med hem hade jag knappt en halv, så fick sålt en del ändå!
Blir till att åka snart igen, då mamma blev helt lyrisk när hon fick nys om detta. Hon sa att hon har ju också massa saker hemma hon velat sälja länge, så blir en mor och dotter dag snart :)

Kommersens Loppmarknad - kan jag varmt rekommendera :)

Tack för en trevlig förmiddag Hanna, bra att du drog med mig dit!
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar