Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

2 april 2013

Då var det min tur!

Igår spenderade jag ungefär 21 timmar av dygnets 24 i sängen. Hade en huvudvärk från helvetet, fruktansvärt jobbig och lättare feber på 37,7 men ändå tillräckligt för att räknas som feber.
Hemskt det är att må så dåligt att de ända som hjälper är att sova. Levde på vatten och blåbärs soppa igår, lyckades få i mig lite frukt och några knäckemackor på kvällen, men de va allt. Vaknade nu på morgonen men samma huvudvärk, febern har lättat något, men mår fortfarande inge bra :( Så blev till att ringa jobbet och chefen åh sjukanmäla sig.
Nu ska jag försöka få i mig lite mat och sen vila ännu mer. Men börjar få riktigt ont i kroppen, framför allt ryggen efter att ha legat ner så mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar