Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 mars 2013

Tinkerbells HJ

Red en mycket härlig uteritt tillsammans med Hanna & Lisabeth idag.
Turen innehöll de mesta, super pigga hästar, rådjur lite varstans och härliga långa trav och galopp sträckor :)
Var fjärde gången för mig som jag red Tingeling och de är en så häftig häst att rida :)
Börjar lära känna henne mera nu, så kan ta lite mer i henne och kräva mer utav henne. Häftig känsla med tanke på att hon är unghäst, inte ens fyllda 5 år.
Längtar tills jag kan börja rida ut henne själv också, men tror Hanna vågar släppa iväg mig snart. Ska rida tillsammans på söndag också :)


Inatt blir det jobb, även imorgon natt då de är min jobb helg.. Sen imorgon bär det av upp till Pappa och Britt-Marie för lite Påsk firande :) Ska bli mycket trevligt!
Söndagen består av stallet, kanske följa med Lisabeth på dressyr tävling med Palita och sen födelsedags middag för älsklingen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar