Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

4 december 2012

Saknar dig!

Tiden går så fort farfar. Snart ska vi fira ännu en jul utan dig och de kommer kännas minst lika tomt som förra året. Att försöka förstå att de var över ett år sedan jag träffade dig sist, såg ditt fina leende, hörde din fina röst och fick din goa kram. Den där speciella och helt underbara kramen som bara du kunde ge, min alldeles egna farfars kram. Den som jag växt upp med och fått så många gånger, jag älskade dina kramar farfar!
Men livet de rullar ändå vidare, i samma fart som innan du lämnade oss och de kan kännas lite läskigt ibland. Att livet bara går vidare när någon som stod en så nära har gått bort och inte finns mera.. Det här med att inse och förstå att någon är borta för alltid, kan nog ibland ta lång tid. Jag har iallafall inte riktigt kommit till insikt med de när de gäller dig farfar. För känns fortfarande som du bara är iväg på någon resa eller så och kommer komma tillbaka till oss snart. Tänk om de ändå vore så.
Men jag är helt övertygad om att du sitter där uppe i himlen på ett moln och vakar över oss. Skyddar oss och ser till att vi mår bra :)
Du är min vackraste ängel Farfar. Tänker på dig hela tiden och bär dig med mig i mitt hjärta vart jag än går och vad jag än gör, så är du alltid med mig!
Jag saknar dig älskade Farfar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar