Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

2 december 2012

Första advent.


Jag & Lopez :)
 Första Advent.
Min och älsklingens dag började med nybryggt kaffe och julkalendern, en favorit i repris, Mysteriet på Greveholm :) Sen åt vi en god frukost, satte på julmusik och gick runt här hemma och gjorde julfint! En kanon start på en mysig advents söndag!

Framåt lunch åkte jag ut till stallet. Tanken var att vi skulle ha Städ & Pyntstund med lite fika och så. Men jag, Hanna och Sara tog var sin häst och begav oss ut på en lång tur i det underbara vädret :)

Dagen avslutades sedan med Julbord på Fars Hatt med Tobias släkt. Bästa julbordet jag någonsin varit på, dom hade hur mycket mat som helst verkligen. Fanns så mycket att man inte ens orkade smaka på allt!! Så mycket lyckad kväll :)

Från vänster: Hanna på Brownie, Jag på Lopez och Sara på Palita :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar