Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

29 november 2012

Vårt nya sovrum :)

Det börjar bli klart inne i sovrummet nu. Jag har hållit på och målat en massa de senaste två dagarna. Jobbigast var igår när jag målade taket, dra en roller i taket ovanför ditt huvud. Inte lätt! Men jag lyckades och de blev super fint :)
Bilden ovan är vårat nya fönster som nu är vitt och fint. Detta var tidigare mörk brunt, så kul med lite ljusare färg. Längtar tills jag får hänga upp våran fina hiss-julgardin där och ställa julpynt :)

Så här blev den nya väggen där vattenskadan var. Tobias och Johan bestämde att byta ut hela väggen och sätta upp en bred jätte fin träpanel. Denna bilden gör den inte alls rättvis, så ska försöka ta bättre kort! Men super fint vart det iallafall, vi är hel nöjda och jag har en så himla duktig pojkvän :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar