Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 november 2012

RIP Unihoc Evo

På innebandy träningen igår gjorde jag sönder min andra klubba nånsin under alla år som jag spelat innebandy. Va riktigt tråkigt för hade spelat in mig så bra med den klubban och de kändes riktigt bra!
 Att behöva byta klubba mitt under träningen var ingen hit alls.. Men fick bara försöka!
Jag och Rännan (Angelica) lirade riktigt bra tillsammans emellanåt :)
På söndag är de dags för nästa div 2 match, men jag får stå över den för ska på julbord på Fars Hatt med Tobias släkt! Någon match under hela säsongen får man faktiskt missa tycker jag. Man har ju annat i livet än bara innebandy ;)

Så nu får jag ta mig till Klubbhuset och köpa en ny klubba, eller ska man önska sig en i julklapp kanske? Någon som har ett bra tips på en grym klubba? Gärna hyfsat mjuk och med bra svikt i :)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar