Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 november 2012

First layer done!

Tog mig bara ca 45 min att måla alla väggar i sovrummet + fönstret, gick väldigt fort :) Var kul att måla loss med en roller för de är inget man gör ofta, iallafall inte jag. Så imorgon ska allt målas en andra gång och även taket. Kommer bli väldigt fint när det är klart!

Blev en mysig uteritt på Lopez idag och Sara följde med på Palita. Var två MYCKET pigga och laddade hästar, vi kunde inte göra annat än att le :)
Imorgon blir jag hästfri för jag och Tobias ska till ullared och skönt att slippa åka till stallet när vi kommit hem, för lär vara rätt så trött.. Hoppas vi hittar en massa kul :)

Ligger i soffan lite halvt död. Jobbade ett extra jour pass på jorsalagatan inatt. Sov ju ändå 6 timmar, men ändå trött! Ska bli skönt att sova snart :)

Puss på mina fina vänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar