Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 november 2012

Första november

Snart är det jul, igen!

Då var november månad här, man hinner inte riktigt med känner jag, för tiden går så otroligt fort. Är bara drygt 6 veckor kvar av detta året, sen är det ett nytt år och nya möjligheter! Ser dock framemot 2013 men kommer kännas konstigt att lägga 2012 bakom sig med allt vad det har inneburit, för det har varit ett väldigt bra år på många sätt och vis!
Att julen snart är här märkes väldigt tydligt ute i affärer osv. Julstmust till exempel har funnits i affärerna i nästan 2 månader, vilket jag tycker är lite väl tidigt. Jag själv skulle aldrig kunna dricka julmust före den första december. För jag vill verkligen att de ska vara nåt speciellt att dricka julmust, för jag förknippar den så med julen och därför kan man inte dricka den innan december månad!!
Nu längtar jag enormt mycket till julen, få plocka fram allt fint pynt, alla underbara dofter, baka pepparkakor och lussekatter, tända en massa ljus och bara njuta av vacker jul musik :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar