Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

31 oktober 2012

Fina gravid vän

Hej på er alla :)

Min dag har vart riktigt mysig och lugn. Blev en skön sovmorgon vilket jag behövde. Sen har jag umgåtts med mina fina vän Louise, som är gravid för er som inte visste det, hon är i v.24 så magen börjar allt synas på henne nu :)
Vi åkte till IKEA en sväng, fick köpte lite små saker. Är så mysigt att gå omkring där nu när julsakerna börjar titta fram. Sedan åkte vi till Jörlanda, mötte upp hennes föräldrar och gick på en visning av ett radhus som hon och Pontus kollat på. Dom är i desperat behov av att flytta nu innan bebisen kommer, för dom har alldeles för mycket trappor där dom bor nu, tvättstuga i källaren osv. De kommer Louise aldrig orka sen när bebis har kommit, då ska allt vara enkelt och lätt tillgängligt! Detta lilla radhus var mycket mysigt och kan med lite färg och kärlek bli riktigt fint :)
Avslutade min dag med innebandy träning med bästa laget! Tränade en massa PowerPlay och BoxPlay, vilket var riktigt kul och givande!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar