Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

1 oktober 2012

Ja äntligen

Till er som undrar varför jag inte har bloggat på några dagar, så har min blogg krånglat. Kommit upp fel meddelande när jag tänkt skriva inlägg, men nu verkar de funka :)

Haft en skön ledig helg! I fredags hade vi fin besök av våra fina vänner ifrån Munkedal :) Lördagen bestod av innebandy match, dressyr pass på Palita och chill på soffan.
Igår tog vi oss en go sovmorgon, åkte ut till stallet på dag och tog mig en promenad med Palita. Skönt att variera lite, att man inte alltid behöver sitta i sadeln :) Skönt för Palita att slippa sadeln ibland med tror jag!

Idag har jag vart ledig. Inte gjort många knopp alls, pysslat och grejat här hemma i godan ro :)

Sitter bredvid en mycket nöjd pojkvän som fick det nya FIFA 13 idag ;)

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar