Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 september 2012

Födelsedags helg

Hej på er!
Min helg har bestått av två jobb nätter, då det var min jobb helg. Var två helt okej nätter men lite mer oroligt än vanligt. I lördags fyllde min goa bror Mattias 23 år :) Då var det även ett årsdagen för farfars bortgång. Blev minnes stund vid hans grav precis kl 11, då det var klockslaget som han gick bort förra året. Så extra laddat att vara där, men också väldigt fint och stilla!
Efter de åkte vi hem till farmor för mat och fika :)

Igår spelade vi tränings match mot ett lag från Danmark. Vi hade fått till oss att dom skulle ha 5 landslags spelare med i sitt lag, så då bygger man ju upp en bild att dom bör ju vara hyfsat bra liksom. Men de visade sig att du inte var så direkt överlägsna, eller så var de så att vi spela riktigt bra kanske, vem vet ;) Vi vann iaf med 10-4 och jag fick spela back, vilket var riktigt kul :)

Efter matchen åkte jag upp till pappa i lödöse, plockade upp farmor på vägen. Där var de födelsedags firande för pappa och Mattias, mycket trevligt :)

Nu ligger jag i soffan, halvdöd och har precis ätit. Jobbat på skolan idag, första gången sen innan sommarlovet, så är riktigt trött i huvudet nu. Kom nyss hem ifrån stallet, blev en uteritt på Lopez med Lisbeth och Palita :) Hanna var sjuk idag, så jag fick rida Lopez! Imorgon tänkte jag rida igenom Palita lite, var ett tag sen!

Har världens knasigaste pojkvän. Han springer runt med våran mini dammsugare och jagar minsta katten.. Säger att hon måste lära sig :P haha

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar