Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 september 2012

Back on Track

Hej på er!

Vart en lugn helg för mig då jag haft en jobbig förkylning som gjort att jag inte orkat så mycket.. Men idag mår jag något bättre, så strax blir det ut till stallet och rida ut Palita. Inte ridit henne sen förra veckan, Lisabeth har ridit henne en del då jag haft Lopez en hel del! Så tänkte vi ska ta oss en härlig uteritt med mycket galopp och så :)

Igår kom min fina vän Louise över på en fika. Hon tog med god fika och vi bara var en stund, pratade och kollade på massa bebis saker. Hon är redan i v. 19 nu, helt otroligt va fort tiden går. Men hennes mage har inte riktigt börjat växa än, men den lär börja göra det snart :) Så himla kul för henne! Önskar jag också kunde få vara gravid nu, med henne. Men får acceptera att min älskade Tobbe vill vänta lite, iaf tills vi ha ett hus och så, vilket jag faktiskt kan hålla med om. Även om suget efter en egen bebis är enormt stort just nu!! :) Men den som väntar på något gott kan inte vänta för länge..

Detta får bli allt för nu, skriver mera sen!
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar