Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

26 september 2012

And I am feeling better

Onsdag morgon då gott folk.
Tog en go sovmorgon, har precis ätit frukost. Sitter och tittar igenom alla bloggar som jag dagligen läser, är några stycken!

Bloggarna jag läser:

Hanna Johansson - Snygg blogg som Hanna driver, ägaren till hästarna jag rider!
Linn Olsson - En grym tjej som driver en framgångsrik blogg. Senaste nominerad på Blog Awards!
Mikaela Jagedal - Snygg inrednings blogg, Mikaela är jätte duktig verkligen! Värd att kolla in :)

Detta var några av bloggarna jag läser, kommer mer en annan gång, för nu hinner jag inte skriva mera!

Mår iallafall bättre idag, så tänkte försöka mig på att träna ikväll, men får bli mycket lugnt :)

Sandra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar