Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

30 augusti 2012

Miss the USA

Hej på er!
Idag är de en kort arbetsdag, ska kanske åka en sväng till Hööks och kolla lite, behöver nya ridbyxor. Sen blir de storhandling och träning ikväll. Då Lisabeth red lektion Palita igår och jag fortfarande har ont i fingret efter smällen Brownie gav mig i tisdags så får Palita vila idag. Hon har gått många dagar på raken nu, så kan få en välbehövd vilodag! Så ska jag rida igenom henne imorgon :)

Tänker ofta på min underbara andra familj borta i USA. Galet att jag inte sett dom på över ett år och lilla Elsa är en stor tjej nu, snart 1,5 år. Heidi frågade mig i ett mail nyligen om jag vill komma till dom Mars-Maj och jobba hos dom. Så kan dom pausa lite med att leta efter en nya au pair. Blev såklart jätte sugen och vill verkligen åka :) Ska bara lösa allt med jobb och sånt, så får se hur det blir!


Ha en underbar dag alla goingar :)
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar