Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

20 augusti 2012

Kräftskiva 2012

I lördags var det då dags för årets kräftskiva uppe i nolby med Tobias goa släkt och vänner :)
Vi åt en massa god mat, lekte lekar, prata massa skit och dansade ända in på små timmarna!
Dagen efter var vi båda väldigt sega så blev soffläge hela dagen lång..

Nu sitter jag i soffan nyss hem kommen. Vart på återbesök hos gynekologen idag för check-up efter operationen jag gjorde i mars. Allt gick jätte bra och hon åt ingenting, men får vänta 6-8 veckor nu för att få svar på cellproverna. Håller alla tummar att de är negativt!
Fick även nytt recept på p-piller, då jag haft riktigt jobbigt med mina Zerazette nu efter operationen. Så min barnmorska tyckte inte att jag borde äta dom längre utan prova något nytt. Så nu ska jag inte äta några p-piller alls tills jag får min mens på riktigt och det kan dröja 1-3 mandel sa hon, eftersom jag inte haft den regelbundet på 3-4 år pga Zerazetten. Men hoppas de går på en dryg månad iaf :)

Snart kommer goa Sara hit på en kopp kaffe och sen ska jag försöka ta mig ut till stallet. Men just nu är himlen väldigt mörk och de regnar en del.. Hoppas de slutar snart!

Sandra




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar