Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 juli 2012

En gång till

Ringde mamma för en stund sen. Meja hade vart något piggare imorse, men dom hade upptäckt att hennes sår hade gått upp och hon hade blött en del inatt.. Så var bara att åka in till veterinären igen! Där sa dom att hon måste opereras igen, då hennes sår hade gått upp.
Tycker så synd om min älskade Meja, vill bara att hon ska bli bra från detta nu, så hon slipper smärtan :(
Lovar att hålla er uppdaterade under dagen!
Nu ska jag till stallet åh rida en lugn sväng på Palita. Känner mig något bättre idag, så tänkte mig en lugn och försiktigt tur. Palita däremot lär vara jätte pigg efter att ha fått vila 2 dagar nu när jag vart sjuk..
Sen blir de att lämna in bilen för service och check up, storhandla och sen hem till hjärtat :)
Hur ser eran dag ut, någon som skall göra nåt speciellt?

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar