Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 juni 2012

Torsdag

Min fina mamma var här imorse, på vägen till jobbet och lämnade två paket till mig :) Det ena var Greys Anatomy säsong 7 och det andra från Magasin Krantz, beställt jätte fina lyktor därifrån. En fråga till er. Jag älskar den franska lantliga, shabby chic stilen. Gammalt, slitet, ljust och fint. Så undrar om någon har nåt bra tips på sidor med sådant man kan beställa ifrån? :)


Så nu sitter jag i soffan och har kollat på två avsnitt av Greys :) vadå beroende framkallande.. Nu ska jag strax åka till mamma, gå en promenad med världens bästa Meja som verkligen börjar bli gammal nu. Mamma sa igår att jag bör passa på att träffa henne nu, så mycket jag kan, för de märker att hon förändras fort nu. Blir tröttare, orkar knappt några promenader och så :( Usch va ont det gör i hjärtat att veta att våran underbara Meja snart är på väg ifrån oss, den dagen kommer mitt hjärta gå sönder :(
Men ska njuta av sista tiden vi har med henne! <3

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar