Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

13 juni 2012

Fina vänner jag har

Blev aldrig något uppdaterande efter matchen i måndags, klockan blev mycket och jag glömde helt av det ;)

Idag började dagen bra med god frukost och ett Glee avsnitt. Sen städa jag lite här hemma,tvättade, bytte sängkläder, dammsög mm. Sen gjorde jag mig iordning åh åkte in till backaplan, fick äntligen lämnat in bilen på verkstad så dom fick kollat på framvagnsinställningen, Tobias har tjatat på mig ett bra tag nu att jag skulle göra det. Så var skönt att äntligen få det gjort! Sen besökte jag My One och köpte mig en ny ridhjälm, riktigt fin faktiskt för att vara en billigare variant :) Ska ha den till mer slitsamma ridturer, ut och så. Sen köpa en Lamicell eller liknande som jag kommer vara mer försiktig med och ha på träning och tävling!

Plockade upp Louise i Kungälv sen och åkte in till Göteborg åh mötte upp Emma :) Vi shoppade åh åt en god lunch. Var super mysigt att träffa mina fina vänner, jag allt väldigt lyckligt lottad som ha dom!
Sen åkte jag ut till stallet. Lagom tills jag skulle ut med häst nr 1 så sprack himlen upp och det bev strålande sol och klarblå himmel :) Så vi fick oss en helt underbar kvälls tur! Blev uteritter på Dodo och Palita idag, Dodo som vilade igår kändes en aning pigg idag, men skötte sig fint! Imorgon ska jag ta ut honom och galoppera myckettänkte jag, så han får springa av sig rejält. Hoppas vädret blir fint :)





Nu säger jag godnatt.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar