Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

7 juni 2012

Stockholm

Förlåt för dåligt bloggande men har haft fullt upp de senaste och sen var jag ju i Stockholm måndag-onsdag.
Åkte upp med X2000 tåget på måndag morgon. På vägen upp så träffade jag Pyret på tåget, hur stor är chansen liksom att man tar samma tåg :) Vi satt iaf och prata en lång stund i cafeterian och tiden gick fort!
Väl upp i Stockholm så mötte Sara och Lovisa upp mig, Gud så underbart det var att se dom igen :) Blev lunch på ett mysigt mexikanskt ställe, lite strosande på stan och sen åkte jag och Sara hem till henne i Sigtuna. På kvällen kom Victoria och vi hade tjejkväll med Ben & Jerry's såklart, like back in The days!
Tisdag bestod att sovmorgon, shopping, lunch på Jensen's och sen hem till Elin och hennes pojkvän Nicklas på middag :)
Sista dagen bestod även den av strosande på stan i Stockholm och shoppande. Började med fika i Sigtuna med fina Martina :) Sen på kvällen gick mitt tåg hem till Göteborg igen.
Vart helt underbart att få träffa alla fina vänner ifrån USA igen, vissa har jag inte sett på över ett år, helt galet! Ska åka upp till Sara i Luleå någon gång i sommar, hon ska vara hemma där i sommar och jobba och jag vill så gärna se Luleå :)

Hemma på centralen igen så mötte min fina pojkvän upp mig och det var så skönt att vara hemma igen :) Stockholm är en alldeles för stor och hektiskt stad för mig, gillar lilla lagom Göteborg! Sen sakna jag min älskling väldigt mycket också <3

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar