Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 augusti 2011

Goodbye Dinner



Ikvall akte jag och 7 av mina narmsta vanner har till Cheesecake Factory for min Goodbye Dinner!
Hade en jatte trevlig kvall med manga skratt, god mat och de basta - Smaskig Cheesecake till efteratt :)

Tiden flyger...
Har faktiskt borja sla mig nu att jag faktiskt skall aka hem pa lordag. Alltid vart sa lang tid kvar tills jag ska aka hem, men nu ar det verkligen jatte nara!
Sa nu borjar de bli en stor blandning av kanslor! Fortfarande sa ar det mest underbart att fa komma hem snart for saknar alla dar hemma nat enormt, speciellt en viss person <3
Men borjar ocksa kanner en viss sorgsen kansla over att lamna mina underbara barn och fantastiska familj. Alla underbara vanner man har skaffat sig under aret och hela livet har! Jag kommer sakna allt och alla nat enormt mycket, dom ligger mig alla varmt om hjartat!
Men detta ar ju en del av att aka ivag som au pair, du skaffar en massa nya vanner och sen nar dit ar borjar ta slut sa ar det dags for alla avsked :(
Sa det ar en for ovrigt mycket trott Sandra, men aven en tjej med massa kanslor inombords just nu, kanner enorm gladje och tomhet pa samma gang. Jatte svar kansla, gar inte riktigt att beskriva..
Men en sak ar saker - Jag angrar inte for fem ore att jag akte, for detta har varit en upplevelse for livet och jisses va jag har vuxit som person :) Stolt over mig sjalv som tog klivet och lamna allt dar hemma bakom mig for ett ar!

Nu ar jag snart hemma, hemma hos dig, sa nara jag bara kan vara!
Saknar din narhet, saknar dig <3

Over & Out.
Sandra



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar