Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 juni 2011

Roadtrip till North Carolina

Haft en awesome helg verkligen :)
I lordags morse runt kl 6 satte jag mig i bilen med Lovisa, Sara och Louice for att aka ner till North Carolina och besoka Wilmington dar One Tree Hill spelas in!
Var en hel maffig upplevelse vill jag saga da vi dels gick runt pa en guidad tur inne pa filmstudion i Wilmington dar One Tre Hill, Dawsons Creek och massa annat har spelats in. Under tur sa fick vi ga in i Nathan & Haleys hus, Peytons Red Bedroom och Brookes lagenhet :) Sa overkligt att ga omkring dar inne for det var precis som i serien fast allt kandes mycket mindre! Sa nu maste man titta pa serien och se alla dom stallen och kanna att wow dar har jag statt!! Sen besokte vi Lucas hus, Brookes foraldrars hus och Nathan foraldra hem. Sen sjalvklart River Cort och BRON :)
Han aven med en mycket trevlig middag med basta tjejerna och sondagen bestod av en trip till Wrightville Beach, helt underbart verkligen!
Sa tack tjejer for en helt otroligt helg och jisses va mycket vi hann med pa bara knappt tva dagar :)
(Bilder kommer, da Lovisa och Sara var fotografer denna resa och jag ej fatt bilderna an.)

Lord though I walk through the valley of the shadow of death
I'm not scared cause You're holding my breath
I only fear that I don't have enough time left
To tell the world that there's no time left, Lord please



Kom nyss hem ifran Northside Social dar jag hangt med trevligt sallskap over en kaffe :) Perfekt avslutning pa en lang dag! Hann aven med en joggingrunda forut vilket var jatte skont, men kanner hur trott och seg jag ar redan nu :P

Pa torsdag kvall drar jag med mina tva favoriter Lovisa & Sara till Canada over helgen :) Ska bli jatte kul, ska aka och se Niagara Fallen mm.
Och nu pa onsdag ska vi pa Katie Perry konsert :)

I am so happy that you are back in my life, the time we been apart has been a hard time, but now I can start to look forward again! On a future with you and that makes me so happy :)
I am missing you <3

Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar