Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 juni 2011

Homesickness

Har verkligen en jatte jobbig period nu, gar runt och kanner mig otroligt nere och deppig nastan. Kanner att jag ar sa redo med au pair livet, trott pa att bo i en annans familjs hem och en kunna gora allt som man vill. Vill bara hem till Sverige nu och lagga au pair tiden bakom mig :(
Men samtidigt sa har jag 9 veckor kvar och sen ar jag hemma i stort satt, sa kanns dumt att ge upp nu nar jag kampat och klarat av 10 manader redan.. :-/
Ska satta mig ner imorgon och ha ett litet mote med Heidi och Leo. Borjat jobba med Elsa nu men de funkar ej for det gar ut over pojkarna, speciellt Olie. Vi blir liksom inlasta i huset, kan knappt gora nagra aktiviter och da blir han pa jatte daligt humor. Han har vart hemsk sista 2 veckorna, sager sa elaka saker mot mig men aven sin bror och beter sig sa fruktansvart illa :( Sa hoppas att de loser sig till det battre bara jag far satta mig ner och prata med dom om det! Halla alla tummar :)

Helgen spenderade jag med mina goa Sara och Lovisa :) Tog bussen upp till New York pa torsdag kvall, sov hos Michelle i Brooklyn och pa fredag morgon tog vi guide bussen till Kanada :) Hamnade pa en buss smockad med kineser och japaner. Varan guide var ocksa kines eller japan och han hette King Kong, kan ni fatta va vi har skrattat den har resan :P Inte nog med att han hette King Kong sa kunde han inte heller utala engelska ord ratt. Som Toronto blev Tolonto, River blev Liver osv. :P
Sager bara ett ord : CHINUCKER omg! :P
Kommer en langre uppdatering om Kanada narmsta dagarna, da aven med bilder!

Nu ska jag borsta tanderna och ga och lagga mig, sa trott efter helgen. Och denna veckan kommer bli lang da jag ska jobba 10 timmar varje dag resten av veckan...

Tycker om dig sa otroligt mycket och onskar sa att du var har hos mig! Men om lite mer an 2 manader ses vi igen och galet vad jag langtar tills dess <3

Over & Out.
Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar