Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

10 januari 2011

Awesome weekend @ Sara's place

Kom hem for en liten stund sen. Vart hos min underbara Sara i Ellicott City hela helgen :) Hennes familj har vart bortresta, sa vi har haft hela huset for oss sjalva!
Vi har shoppat, vart i Baltimore, atit massa god mat och bara haft en allmant klockren helg :)
Hennes familj har en mini bio i kallaren med riktiga bio fatoljer som man kan falla och sa, hur skona som helst! Sa vi har sett en massa filmer i helgen, blev "Salt", "Revolutinary Road", "Easy A" och en till jag en minns namnet pa. Dom var bra allihoppa :)

Nu ar det mindre an 3 veckor tills min underbara mamma kommer hit i en vecka, kan knappt vanta :) Ska bli sa otroligt underbart att traffa henne, saknar henne sjukt mycket <3

Sen framover sa hander det mycket saker :

~ 24 Jan ~ NHL match Capitals vs. New York Rangers
~ 28 Jan ~ Mamma kommer hit <3
~ 2 Feb ~ Robyn konsert i Baltimore :)
~ 11 Mars ~ Heidis bebis bekraknas komma.
~ 12 Mars ~ Weekend Cours med Lovisa :)
~ 23-27 Mars ~ MEXICO med Sara och Lovisa, kommer bli sa kul :)

Sa har mycket kul att se framemot :) Och snart har jag redan 5 manader har hos familjen, helt galet va tiden gar! Maste borja bestamma om jag skall forlanga eller inte.. Svart val !!!

Nu ska jag softa med lite One Tree Hill, Gossip Girl och Popcorn :)
Over and Out <3
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar