Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

14 januari 2011

5 months and life goes on

Har 5 manader, 140 dagar har i USA idag :) Helt galet va fort tiden gar, kan inte fatta det! Snart har jag 6 manader och har da kommit halvvags pa min resa!
Pratade med min underbara Malin forut, ringde upp henne pa Skype och gissa om hon blev forvanad :) Pratade om allt och inget, poff sa det sa hade 20 min gatt. Vi sa bada tva att det ar sa skont for vi har typ ej pratat nagot sen jag akte, bara skrivit lite pa facebook. Men att nar vi val snackar sa kanns de som vi sags igar liksom, sa skont nar man vet vart man har sina vanner utan att man maste prata varje dag, det ar riktig vanskap <3

Vart en jobbig vecka, vart sjuk i tva dagar nu, legat tills sangs mestadels av dagarna. Sen fick jag en jobbig men kanske anda bra nyhet i mandags, en nyhet som fick mig att inse en massor. Att jag kan inte halla pa som jag gjort i ett ar snart, nu maste jag slappa taget! Aven om jag alskar personen massor fortfarande sa kan jag ej halla pa sa har, maste inse verkligheten! Vi var funkade ej tillsammans, inte just nu iaf. Sen vad som hander i framtiden vet man ju aldrig, men som de vart nu i snart ett ar sa kommer det ej funka. Thats life, sometimes you have to let go of thougs you love the most <3

Vad hander mer har da? Jo tiden flyger ivag ju, om 2 veckor kommer min underbara mamma hit :) Sen om mindre an 2 manader sa far Heidi sin lilla bebis, kan knappt vanta! Underbart med bebisar. Pa tal om bebisar sa ska Hanna Widell hemma i Sverige fa barn, i Juli nagon gang, helt galet men gud sa kul :) Kanns sim vi fortfarande e for unga for att fa barn, men vi fyller faktiskt 23 i ar sa de ar anda en bra alder att skaffa barn om man har allt annat fixat for sig :) Onskar Hanna och Nicklas all lycka till med bebisen!

Du ar allt jag nagonsin onskat, Du ar allt jag nagonsin dromt.
Du ar den som far mig minnas alla drommar jag glomt, Du ar den som far mig hoppas, Du ar den som far mig le.
Du ar dar nar ingen ser mig, Du ar dar nar stormen yr, Du ar dar nar natten skrammer, Du ar dar nar dagen gryr. Jag vill alltid ha dig nara, nar som aren vax till ar. Och vad livet vill oss lara ar att framtiden ar var!
Nar som klockorna har stannat, och tiden tycks sta still. Och man inte vagar saga de man langst i hjartat vill. Sa ska vi ta varandras hander, ska vi minnas denna dag och forsta vad som hander sa ar det alltid du och jag.
For du allt jag nagonsin onskat <3

Detta far racka for idag! Skriver nog mer imorgon :)
Hoppas alla har de bra dar hemma, tanker pa er och saknar er. Men snart ses vi igen :)
Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar