Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 oktober 2013

18 oktober - blev en riktigt bra dag!

Kan inte fatta att de gått en hel vecka sen jag skrev mitt inlägg i måndags och att de nu är fredag eftermiddag.. Vart tar tiden vägen egentligen?
Har vart dålig med att uppdatera här, tänkt varje dag att nu ska jag skriva ett bra inlägg men de har inte blivit av. Har inte hänt nåt speciellt i veckan heller så inte haft nåt kul att skriva om ändå ;)

Min fredag börja på bästa sätt med Indoor & Cxworx med grymma Karin :)
Under tiden jag var på Sportlife så sprack de upp ute och solen strålade på en klarblå himmel när jag åkte därifrån :) Vidare ut mot stallet där Palita väntade!
Idag följde Lisabeth med oss i skogen och tog en massa fina kort, hon har en riktigt bra kamera så det blev otroligt fina bilder! Lägger upp dom under dagen då jag inte fått dom av henne ännu :)

Snart ska jag fixa tacos, vad annars på en fredag!? ;)
Tobbe är rätt så trött på de dock, fick övertala han att vi skulle ha det idag! Är ju så enkelt att göra, de är gott och snabbt går de också, så perfekt fredags mat när man inte orkar fixa något annat :)

Vi hörs senare :)
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar