Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

4 september 2013

Indoor gör mig lycklig!

Idag gjorde jag mitt tredje Indoor pass denna veckan och det känns riktigt gott i kroppen :)
Jag kan verkligen rekommendera detta pass då det är enormt bra för din kropp då det knappast är någon belastning på kroppen alls. Sen är det grymt bra för dig som vill höja din kondition :)
Så ta dig i kragen nu vet jag och bege dig mot Sportlife för att testa Indoor, lovar att du inte kommer ånga dig. Kan rekommendera instruktörerna Maria Hurtig och Karin Liberg, riktigt duktiga!



Imorgon kommer jag avslöja något som bekymrat mig i en veckas tid, då det måste tas ett beslut och jag kommer dela med mig utav detta här på bloggen..

För övrigt så åker vi ner till Karlskrona i helgen med våra fina vänner Kristel och Jonathan för att hälsa på Angelica och Stefan, ska bli riktigt kul att träffa alla igen :)

Imorgon kan de eventuellt bli så att jag åker ut till stallet en sväng, Lisabeth har pratat en del med mig det sista och tyckt att jag ska komma ut. Känna på det liksom, kan börja med att bara gå med när hon rider, så kanske ridsuget kommer tillbaka som ett brev på posten :) Alltid värt att testa.

Nu blir de sängen med min älskling, är galet trött så ska bli skönt att sova!!
Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar