Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

16 september 2013

God what I have missed this!

Idag blev det en tur ut till stallet och de kändes att de var ett riktigt bra tag sen sist.. Men allt var sig likt och var glada Lisabeth och Susanne som mötte mig i stallet :)
Tanken var att vi bara skulle longera Palita, så jag hade ej ridbyxor på mig. Men blev att jag satte upp efter att Lisabeth longerat en stund och jag red en bra stund. Gud va jag saknat den känslan, helt underbart och Palita var super fin. Fick igenom henne riktigt bra tillslut, precis som jag knappt haft nåt riduppehåll alls. Vart ifrån stallet nästan 2 månader, galet va tiden går fort!
När vi var klara så dök hanna upp och vi prata en massa. Både hon och Lisabeth sa det att de är ju mig de absolut helst vill ha tillbaka och inte behöva ta ut någon ny tjej som hjälper till med Palita. Och de värmde i hjärtat att dom sa de :)
Så vi sa att jag kör nu igen men kommer bara rida 1-2 dagar i veckan. Sen visst de kan ju bli fler dagarna vissa veckor, men mjukstarta med det iaf!
Sen kommer Hanna vilja ha hjälp med Tingeling vilket jag ser framemot, för hon är otroligt häftig att rida :)
På onsdag ska jag rida Palita igen!
Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar