Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

27 augusti 2013

I have something to tell you.

Jag har sen en tid tillbaka känt att de påverkar mig och min kropp mer och mer negativt att jobba natt.. Så nu har jag tillsammans med min chef beslutat att kolla efter andra jobb möjligheter inom kommunen. Så på torsdag skall jag på intervju med cheferna för Daglig Verksamhet. Det är också funktionshinderverksamheten fast dagtids jobb, där våra brukare är på dagarna.
Dock så har dom bara vikariat, så det kommer bli att jag byter och testar detta i några månader och så hoppas vi under tiden kunna hitta en annan tjänst till mig!
Känns faktiskt riktigt bra och ser framemot detta massor och har en mycket positiv känsla :)
De kan vara nyttigt ibland att testa något nytt!

Annarsså rullar allt på nu för tiden, tränar massor som vanligt och min kropp känns pigg och fräsch. Förutom en förkylning som jag känner är påväg. Men tänkte försöka hålla denna borta genom att gå och lägga mig nu, mycket sömn skall vara bra har jag hört ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar