Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

16 juli 2013

Happy Girl!

Är så otroligt kul att gå in på bloggen och läsa statistiken, ni mina kära bloggläsare är flitiga med att följa mig och de gör mig väldigt glad :)
Så ska verkligen försöka uppdatera ofta nu, så ni har mycket att läsa. Även försöka med en hel del bilder. Beställt hem iPhone 4S nu så de kommer bli bättre uppdaterat här och även på instagram med bilder. Ska bli så gött att äntligen få en ny telefon och dessutom en iPhone :)

Vart i stallet på förmiddagen. Red i paddocken med Hanna. Palita lossnade riktigt fint och de gick super :) Maria hade mycket WE saker uppställda så vi fick jobba mycket med att ställa, vända, svänga så Palita fick med sig hela kroppen. Hon fick jobba på ordentligt och de behövdes för hon lossnade riktigt fint! Så kul att rida henne när de går så bra, när jag dessutom inte ridit henne på ett bra tag, vart med Lisabeth de sista och jag har haft Lopez.
Imorgon ska jag eventuellt få hoppa Lopez i paddocken med Hanna :) Hon försöker fortfarande få sålt honom. Helst av allt vill hon att jag ska köpa honom, så hon vet vart han hamnar och mig känner hon ju. Ska jag fundera och prata med Tobias, för är ju endå en del pengar de handlar om. Men får Hanna inte sålt honom så vill hon jätte gärna lämna ut han på foder till mig, så vi får se vad som händer! Lovar att hålla er uppdaterad ;)

Sitter på altanen med Tobias och solar nu :) Senare blir de en löprunda, ska försöka mig på en liten bit längre idag!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar