Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

23 juli 2013

En stjärna till salu!

Ja som en del kanske redan vet ska Hanna i stallet sälja sin fina häst Lopez och jag har första tjing på honom :) Men det är jätte svårt att bestämma sig..
Detta är verkligen en häst som man bara stöter på en gång i livet och jag kan få honom till ett kanon pris. Men det blir ju ett helt annat ansvar 7 dagar i veckan, speciellt om man jämför med hur jag har det nu. Men med Lopez hade jag kunnat börja hoppa och komma ut på lite tävlingar :)
Jobbigt att de kommer mitt i allt med husköp osv. Köper jag Lopez så går halva mina sparpengar till huset åt det! Hjälp va svårt detta är :(
Är så rädd att jag kommer ångra mig nåt enormt om jag inte köper honom, samtidigt som de är ett stort och svårt beslut :-/
Vad hade du gjort?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar