Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

28 maj 2013

Lyckligast i världen!

Nu är vi hemma igen efter en helt fantastisk resa till Prag. Vi kom hem sent igår kväll, så idag är vi allt lite trötta båda två. Men skönt med korta flygningar iaf.

Vi har haft det toppen bra. Bott på Clarion hotel i Old Town, i takvåningen Monastico Suite :) Jätte fin utsikt över i stort sett hela Prag. Vi har njutit av alla fantastiska sevärdheter, massa god och billig öl & mat. Och framför allt så har vi njutit av varandra, att vi nu är förlovade & har varandra :)
Jag blev liksom nykär på nytt efter att Tobias gjort allt de här för mig, friat så fint och sen tagit med mig till Prag. Det liksom pirrar till i magen emellanåt när jag ser på Tobias eller tänker på honom, precis som när man är nykär och wow va underbart det är!!
Jag kan inte göra annat än att älskar min underbara fästman Tobias mest av allt i hela världen :)
Jag är lyckligt lottad som får vara Tobias fästmö, bästa känslan som finns!!

Så glad och tacksam för all fin respons här på bloggen och även på Facebook! Alla ni läsare gör mig väldigt glad och ni är fantastiska! Lovar att försöka hålla bloggen mer uppdaterad nu när jag är hemma igen :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar