Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

21 maj 2013

25 år och nyförlovad!

Haft en helt fantastisk dag och den bästa födelsedagen någonsin.
Min älskade pojkvän lurade mig rejält idag och på kvällen ringde han och sa att hans pappa hämtar upp mig strax. Så gjorde mig snabbt iordning och blev körd ut till sundhammar. Fick gå sista biten ut till där Tobias var. Han står så fint längst ut vid vattnet, klädd i kostym, tända ljus runt sig och har en stor bukett rosor i sin hand :) Önskar mig grattis på födelsedagen och sen går han ner på knä och friar!
"Jag älskar dig mest av allt och vill dela resten av mitt liv med dig, vill du gifta dig med mig?" - Då började jag gråta en hel del och svarade såklart JA :) Svävade på moln och gör de fortfarande, drömt och längtat efter denna dagen och hoppats den ska komma snart och nu är den här, helt underbart och jag är så otroligt lycklig :) Har världens bästa fästman som jag älskar mer än något annat!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar