Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

18 april 2013

Tänk lite själv...

Fått lite tråkiga och väldigt onödiga kommentarer här på bloggen de sista. För de första så tycker jag att om man har en åsikt om de jag skriver, så kan man väl iallafall vara vuxen nog och inte skriva anonymt. För att lämna en elak kommentar, på MIN blogg och dessutom inte skrivit ut sitt namn, det tycker jag är otroligt fegt. Då kan man likaväl hålla tyst och hålla skitsnacket för sig själv.
Tycker det är otroligt tråkigt att folk ägnar tid och kraft till att skriva elaka och dumma kommentarer grundade på absolut ingenting. 
Jag hittar inte på saker och skriva om, utan allt jag skriver är sanning. Sen kan var och en själva få tro vad dom vill, men glöm inte att ingen har tvingat dig att läsa min blogg. Gillar du inte de jag skriver och står för, då tycker jag att du ska sluta följa min blogg!
Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar