Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

17 april 2013

Onsdag

Hej på er :)
Min dag har varit toppen. Började med en välförtjänt sovmorgon, så himla skönt! Innan frukost blev det en PW i solskenet. Frukost, en film och lite fixande hemma. Sen åkte jag ut till skolan för att jobba några timmar på fritids. Var strålande solsken hela dagen och jag var ute i princip hela tiden, alltså 5 timmar i solen och de kändes sen kan jag lova :)

Ut till stallet efter jobbet, grejade och fixade lite. Sen gick jag till paddocken med Palita, Hanna och Lopez följde också med. Hanna kollade när jag red och kunde inte se att Palita gick konstigt eller betedde sig konstigt, men däremot var hon väldigt brunstig...
Blev ett effektivt ridpass för oss på ca 20 min och de gick toppen med Palita :)

Efter stallet åkte vi ut till GHP och byggde banan för morgondagens Pay n Jump. Klockan 21 var vi klara och då var det nästan helt mörkt ute, men skönt att få gjort klart banan!

Nu blir de kudden,
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar