Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

24 april 2013

Göteborg Horse Show 2013

Hej på er :)

Jag har minst sagt haft en fullspäckad dag med massa häst och trevliga människor. Var i stallet redan vid 8 och tog ut Lopez på en härlig morgontur i skogen så han fick sträcka ut ordentligt. Han gick super fint och lyssnade så fint på mig :) Sen hjälpte jag Susanne med att fixa klart stallet. Hon var så gullig som lät mig låna deras dusch när vi var klara så vi så fort som möjligt kunde åka in till Göteborg Horse Show som började vid 11 :)

Vi hade en toppen dag på Mässan och inne i Scandinavium. 145 hoppning med kända namn som Baryard, Ehning, Peder Fredricson mfl. Sen var de gymkhana och jisses va det gick undan kan jag lova! Me ändå fräckt att se hur duktiga dom är på allt dom gör när det går så otroligt fort. Sen var de en lång paus så då gick jag runt på Mässan med Susanne och Hanna tills Kyras clinic började kl 18 :)
Mina fynd på Mässan detta året:

Kingsland keps
Kingsland Fleecetröja 649:- ord. pris 1.149:-
Schwenkel ridhanskar 85:- ord. pris 249:-
Schwenkel ridhanskar sommarhandske 130:- ord. pris 299:-
Back on Track nackstöd till mig 300:- ord. pris 349:-

Så lyckades hitta en del småfynd ändå, bästa var fleece tröjan, nästan halva priset :) Dock hittade jag ingen jacka, hjälm eller ridbyxor. Men får gå i godan ro hemma och köpa det. Tänkte kika när vi är i USA om de kan finnas något kanske!

Vore så kul och få läsa om era fynd på Mässan, om något lyckats göra ett ännu större och bättre än mig :)
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar