Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

3 mars 2013

2 målsskytt

Blev vinst idag emot Burås. Vi inledde matchen skakigt och Burås gjorde första målet. Vi kämpade oss sakta men säkert in i en match som var konstig att spela. Men tredje perioden var våran helt och hållet. Vi spelade grym innebandy stundtals och gjorde alla mål som vi behövde så väl.
Matchen slutade 9-3 till oss och jag fick göra 2 mål vilket var otroligt skönt :)
Var med ett STORT leende på läpparna som jag lämnade Svingelns Sporthall bakom mig!!

Nu bär de snart av mot jobbet, hoppas på en lugn natt.
Imorgon ska jag få massage av bästa Anna, ska bli otroligt skönt.
Måste försöka ta mig till vårdcentralen också och kolla upp min stortå. Har fortfarande problem med den, går knappt att böja den alls och stundtals har jag riktigt ONT.
Så de blir min dag imorgon. Och om tån är okej eller känns tillräckligt okej så kommer jag träna innebandy med bästa laget på kvällen.

Over & Out.
KRAMAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar