Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

8 februari 2013

Breath taking!

Hej mina fina bloggläsare :)
Idag ligger jag hemma och är sjuk. Kände av det redan igår och imorse när jag vakna så gjorde halsen enormt ont, är hes, hostar och har lättare feber.. Så var bara att ringa jobbet och sjukanmäla sig! Så typiskt att bli sjuk nu när Tobias är bortrest, vem ska nu ta hand om mig? Tror katterna förstår att jag är sjuk på nåt vis, för Alfons hoppa upp i min famn förut och låg och myste länge! Goaste katten :)

Har precis tittat klart på filmen LO Impossible som Sofia Åhman tipsade om. Kan bara säga att vilken film, verkligen nåt som alla borde se. Den var verkligen jätte bra och vacker, inte ett öga var torrt kan jag säga. Man blir verkligen berörd, så som man borde bli av filmer. Riktigt bra!




1 kommentar:

  1. SV:

    Hej Sandra,
    Vad kul att du skrev en kommentar. Hade inte direkt väntat mig någon feedback i min frustration :)

    Har du gjort något korrekturjobb tidigare, eller kände du dig mest sugen på att få testa?

    SvaraRadera