Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

17 januari 2013

Mycket innebandy.

Ikväll är det dags för innebandy träning #3 denna veckan. Sen imorgon ska jag spela reservlags match hemma i Kastellegården och på söndag har vi div2 match hemma i Mimers. Så bara träningar denna veckan är nästan 5 timmar + 2 matcher på 3x20 min. Blir allt som allt över 7 timmar innebandy denna veckan, härligt är det :) Var mycket förra veckan också, så mitt sportlife kort ligger och samlar damm just nu, hinner inte träna där när de blir så mycket innebandy. Kroppen ska ju hinna vila emellan också. Men hoppas hinna med iallafall ett pass nästa vecka!
Ridningen tar ju också mycket tid och energi. Kan ju säga att jag lever ett allt annat än slappt liv iallafall ;)

Vad har mina goa bloggläsare haft för sig idag då? 
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar