Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

11 januari 2013

Mitt andra hem - USA

Imorse skickade min amerikanska värdmamma Heidi lite bilder till mig på hur renoveringen har gått. Under året som jag bodde hos dom i USA så renoverade dom väldigt mycket på huset och då var stora projektet källaren. Där skulle de blir ett stort lekrum till barnen, en tvättstuga och ett stort fint sovrum för Au Pairer med eget badrum. Tanken från början var att dom skulle bli klara med källaren inom 2-3 månader, så jag kunde få flytta ner och få lite mer enskilt. Men den planen sprack fort då Heidi blev gravid och dom hade fullt upp med annat. Så rummet blev aldrig klar i källaren innan jag hann åka hem till Sverige igen, tyvärr. Hade ett rum på entré plan med egen toalett, bara de att det låg precis bredvid köket, hallen och tv rummet. Så var ofta jag stördes av olika ljud, jobbigast var när hade vart uppe sent kvällen innan, kanske vart ute och ville sova ut på en ledig dag. Men men man ska väl inte klaga, hade de ju trots allt otroligt bra :) Bättre värdfamilj kan man inte få. Så om de är någon blivande Au Pair som läser detta, kontakta Cultural Care och fråga efter Fitzharris family i Arlington, Virginia :)






3 kommentarer:

  1. sv: Dem är en present men tror dem är från Hemtex :)

    SvaraRadera
  2. den är tyvärr inte min än! jag vill verkligen göra den :) Det är svårt med tatueringar eftersom att dem alltid kommer sitta där. så tänk igenom det noga! jag har själv två vilket en av dem jag ångrar platsen jag satt den på. Svalor är jätte fint att tatuera! jag hoppas det blir bra! ;)

    SvaraRadera
  3. Sara - Jaha okej trodde det var din :) Nej de är verkligen inte lätt med tatueringar! Men gillar svalor skarpt, såg alldeles nyss att Kenza har svalor på handleden, riktigt snyggt :)

    SvaraRadera