Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

28 januari 2013

Måndag!

Godmorgon :)
Har en ledig morgon då jag börjar jobba först kl 12. Tanken var att spendera 1-2 timmar på sportlife innan jobbet men vakna med ont i halsen och seg i kroppen, så tar de säkra före de osäkra. Tänkte köra lite lättare styrka här hemma. Imorgon har jag BodyPump inplanterat med Cilla, så hoppas jag kan gå. Måste komma igång med sportlife träningen nu..
Dagen idag består av jobb 12-21 så händer inte så mycket mer för min del. Skönt att få jobba och lika gott att göra många timmar på en dag, men lite tufft efter en jobbhelg med två nätter.
Tyckte så synd om Tobias imorse, dom är på Liseberg idag så han åkte hemifrån kl 06. Han är så duktig min älskade pojkvän!

Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe, greja lite här hemma och köra mitt lilla styrkepass :)
Någon som har bra idéer på små styrkeövningar man kan göra hemma? Speciellt för mage, rygg och armar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar