Blogkeen

Sandras Värld Frossle.com Djur & husdjur bloggar

31 januari 2013

Good Feeling

God förmiddag på er :)
Blev inget bloggande alls igår för hade rätt så fullt upp hela dagen och på kvällen var jag alldeles för trött..
Jobbade på skolan under dagen och sen hade jag innebandy träning med bästa laget. Var en riktigt kul och givande träning igår! Våran tränare Johan var på toppen humör. Vi gjorde en massa nya övningar med fokus på passningar, skott och avslut vilket vi verkligen behöver träna på. Gick riktigt bra för mig också, så fick massa bra beröm av Johan :) Underbart med sådana träningar, behöver man emellanåt för man lyfter nåt enormt då! Har ju haft de kämpigt ett tag med småskador osv. men igår kändes de riktigt bra :) Dock hade jag enorm träningsvärk efter BodyPumpen i tisdags men de blev lättare ju längre träningen gick.

Bästa medicinen mot just träningsvärk är ju att faktiskt träna bort den :)

Maria & Carro's målglädje i matchen mot Backadalen. Grymma Jessiva har redigerat bilden :)

På schemat idag står Lopez och Palita, båda ska ridas ut. Palita har gått en hel del i ridhuset sista dagarna och Lisabeth red lektion för Anki igår, så blir bara ett lättare pass ute, kanske till och med bara skritt.
Sen ska jag träna med Div.1 ikväll vilket ska bli väldigt roligt :)

Vad ska ni andra hitta på för kul en torsdag som denna?
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar